Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, konzultační, stavebně-manažerskou a projekční společnost s působností v České republice a na Slovensku, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office manager – Praha Karlín.
Baví Tě různorodé činnosti od zajištění provozní a administrativní agendy, přes organizování aktivit, až po HR agendu? Jsi zodpovědný/á a seš rád/a v kontaktu s lidmi? Pak hledáme Tebe!
Náplň práce:
* Kompletní zajištění plynulého chodu kanceláře - tvoje místo bude klíčové též jako styčný bod pro kolegy a tudíž celý chod firmy
* Zajištění veškeré agendy recepce
* Administrativní podpora kanceláře s přesahem do marketingu a HR
* Správa firemních sim karet, služebních aut, OOPP, zaměstnaneckých karet atd.
* Spolupráce na organizaci firemních akcích
Co od Vás očekáváme:
* Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
* Základy angličtiny (vyřídit mail, popřípadě telefonát)
* Uživatelskou znalost balíčku MS Office
Co Vám nabízíme:
* Práci na HPP
* Příjemný pracovní kolektiv o 30 lidech na pražské centrále (celá firma 90)
* Mzdu od 35 000 Kč
* Pracovní dobu PO – ČT od 8:00 do 17:00, PÁ od 8:00 do 14:30
* 5 týdnů dovolené, 3 sick days
* Stravenky
* Notebook, mobilní telefon i k soukromým účelům
* Společenskou odpovědnost – chráníme životní prostředí, jsme aktivní v dobročinných projektech
* Firemní teambuildingy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.