Místo práce: Kolín (informace o místu práce: Kolín)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* řešit zákaznické reklamace - předávat informace o reklamaci do dotčeného procesu
* zajišťovat komunikaci a výměnu informací se zákaznickým servisem kvality (AQM, CQW)
* vypracovávat požadavek na analýzu, definovat a koordinovat okamžitá, krátkodobá a dlouhodobá nápravná opatření
* koordinovat přípravu 8-D reportů
* zpracovávat přehled a zprávy o kvalitativních výsledcích u zákazníka
* podílet se na kontinuálním zlepšování výrobní kvality - dohled nad plněním nápravných opatření a vyhodnocovat jejich účinnost, spolupracovat převážně s výrobním úsekem
* provádět revizi kontrolních plánů dle interní chybovosti a na základě interních / zákaznických reklamací
* zastupovat APU managera v době jeho nepřítomnosti
* zastupovat pozici Servis kvality pro zákazníka Toyota (CQW) v době nepřítomnosti
* spolupracovat při řešení výrobních problémů
* účastnit se při zpracování FMEA, kontrolních plánů a pracovních instrukcí
* připravovat a účastnit se zákaznických auditů
* účastnit se procesních auditů na svěřených projektech
* vytvářet pracovní postupy pro výstupní kontrolu, rozjezd výroby, FW, výrobkové audity
* zajišťovat třídění (u zákazníka, ve Společnosti aj.), dle požadavků
Jiné výhody
* zajímavé finanční ohodnocení, smlouva na dobu neurčitou
* zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci ve významné výrobní společnosti
* nadstandardní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, Sick-days, 13. a 14. plat, příspěvky na penzijní a životní pojištění, volné čerpání příspěvků na kulturní a zdravotní potřeby aj.)
* Rozsáhlou Cafeterii
* Lázně
* Helplinka
* Letní grilovačky
* Vánoční kapr zdarma
* Oceňujeme nejlepší zaměstnance
* Podporujeme volnočasový sport
* A mnoho dalších aktivit