Vedoucí zákaznického servisu s AJ

Nabídka pracovní pozice od 24. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Prostějov (informace o místu práce: Prostějov)

Mzda: 35 000–65 000 Kč/měsíc

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme zkušeného, komunikativního a diplomatického vedoucího, který je analytický, dynamický a umí si určit priority. Jeho hlavním posláním bude řídit a koordinovat požadavky dle zákaznických postupů ku spokojenosti zákazníků prostřednictvím poskytování kvalitních služeb. –Spolupracuje se svým týmem při řešení nových projektů a podílí se na jejich implementaci. –Spoluvytváří business plán, pro ukazatele související se zákazníky. –Odpovídá se svým týmem za vytváření dobrých vztahů se zákazníkem a udržuje je na vysoké úrovni. Mezi ně patří např. BMW, Mercedes-Benz, Audi, Peugeot, Citroen, Renault a mnoho jiných. –Účastní se zákaznických návštěv v MCZ a v případě potřeby se účastní návštěv u zákazníků. –Rozumí zákaznickým požadavkům, manuálům a portálům a zajišťuje jejich znalost a dodržování svým týmem. –Řídí stížnosti, log. reklamace, alerty a zpětnou vazbu, jak směrem k zákazníkovi, tak i uvnitř firmy. –Řídí změny zákaznických objednávek v souladu se zákaznickými manuály a interními nastaveními firmy a o změnách informuje příslušná odd. –Koordinuje tým při kontrole zákaznických objednávek za účelem identifikace možných ohrožení dodávek a nastavuje okamžitá opatření. –Spolupracuje s týmem při informování zákazníka v případě, že objednávku nebude možné doručit včas či ve správném množství, a vytváří nápravný plán. –Má pravomoc rozhodnout o prioritách výrobního plánu a expedice z pohledu ohrožení dodávek zákazníkům. –Odpovídá za včasné objednávání urgentních přeprav. –Odpovídá za správnost zákaznických dat v ERP systému a jejich aktualizaci –Na měsíční bázi koordinuje a řídí informace/data o zákaznických požadavcích na výrobu, zajišťuje aktualizaci dat ve firemním ERP systému a včas o tomto informuje příslušná oddělení. –Odpovídá za plnění cílů interních KPI ukazatelů svěřených odd. zákaznického servisu. –Řídí a odpovídá za správný a včasný reporting dat na Level II meetingu a stanovuje případné kroky k nápravě odchylek. –Za účelem nastavení standardů koordinuje své oddělení, spolupracuje a komunikuje napříč odděleními k zajištění toku informací a fungování procesů spojených se zákazníkem.

Jiné výhody

–Zejména multikulturní, otevřené a do značné míry neformální firemní prostředí. –Přátelský kolektiv. –Karierní rozvoj. –Dobré platové podmínky. –Propracovaný zaškolovací plán. –Spoustu dalších benefitů v podobě stravenek (možno využít v naší jídelně nebo jinde), flexibilní pracovní doby, možnost jazykových kurzů, příspěvek na penzijní připojištění, 2 dny dovolené nad rámec zákona, flexipasy, firemní akce pro zaměstnance nebo roční bonusy. NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
–SŠ/VŠ - oblast logistiky či ekonomie/obchodu výhodou. –Silnou orientaci na zákazníka a na dosahování stanovených cílů, včetně rozvoje svého vlastního týmu. –AJ na vysoké úrovni (C1), stejně tak čeština (výhoda němčina, francouzština, španělština A2). –Znalost automotive prostředí. –Praxe na pozici - zákaznický servis. –Řešení problémů s chladnou hlavou, je analytický, dynamický a umí si určit priority. –Nutností je předchozí zkušenost s vedením týmu lidí. –Velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office, zejména Excelu. –Pečlivost, komunikativnost, záliba ve vyjednávání.

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Partners Financial Services