Místo práce: Prostějov (informace o místu práce: Prostějov)
Mzda: 35 000–65 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme zkušeného, komunikativního a diplomatického vedoucího, který je analytický, dynamický a umí si určit priority. Jeho hlavním posláním bude řídit a koordinovat požadavky dle zákaznických postupů ku spokojenosti zákazníků prostřednictvím poskytování kvalitních služeb.
–Spolupracuje se svým týmem při řešení nových projektů a podílí se na jejich implementaci.
–Spoluvytváří business plán, pro ukazatele související se zákazníky.
–Odpovídá se svým týmem za vytváření dobrých vztahů se zákazníkem a udržuje je na vysoké úrovni. Mezi ně patří např. BMW, Mercedes-Benz, Audi, Peugeot, Citroen, Renault a mnoho jiných.
–Účastní se zákaznických návštěv v MCZ a v případě potřeby se účastní návštěv u zákazníků.
–Rozumí zákaznickým požadavkům, manuálům a portálům a zajišťuje jejich znalost a dodržování svým týmem.
–Řídí stížnosti, log. reklamace, alerty a zpětnou vazbu, jak směrem k zákazníkovi, tak i uvnitř firmy.
–Řídí změny zákaznických objednávek v souladu se zákaznickými manuály a interními nastaveními firmy a o změnách informuje příslušná odd.
–Koordinuje tým při kontrole zákaznických objednávek za účelem identifikace možných ohrožení dodávek a nastavuje okamžitá opatření.
–Spolupracuje s týmem při informování zákazníka v případě, že objednávku nebude možné doručit včas či ve správném množství, a vytváří nápravný plán.
–Má pravomoc rozhodnout o prioritách výrobního plánu a expedice z pohledu ohrožení dodávek zákazníkům.
–Odpovídá za včasné objednávání urgentních přeprav.
–Odpovídá za správnost zákaznických dat v ERP systému a jejich aktualizaci
–Na měsíční bázi koordinuje a řídí informace/data o zákaznických požadavcích na výrobu, zajišťuje aktualizaci dat ve firemním ERP systému a včas o tomto informuje příslušná oddělení.
–Odpovídá za plnění cílů interních KPI ukazatelů svěřených odd. zákaznického servisu.
–Řídí a odpovídá za správný a včasný reporting dat na Level II meetingu a stanovuje případné kroky k nápravě odchylek.
–Za účelem nastavení standardů koordinuje své oddělení, spolupracuje a komunikuje napříč odděleními k zajištění toku informací a fungování procesů spojených se zákazníkem.
Jiné výhody
–Zejména multikulturní, otevřené a do značné míry neformální firemní prostředí.
–Přátelský kolektiv.
–Karierní rozvoj.
–Dobré platové podmínky.
–Propracovaný zaškolovací plán.
–Spoustu dalších benefitů v podobě stravenek (možno využít v naší jídelně nebo jinde), flexibilní pracovní doby, možnost jazykových kurzů, příspěvek na penzijní připojištění, 2 dny dovolené nad rámec zákona, flexipasy, firemní akce pro zaměstnance nebo roční bonusy.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.