Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká vás různorodá práce v mezinárodním prostředí? Je vám blízká logistika a máte excel v malíčku?
Právě čtete tu správnou nabídku, protože teď obsazujeme pozici CUSTOMER PLANNING / SUPPLY CHAIN COORDINATOR pro našeho oblíbeného klienta, nadnárodní společnost vyrábějící prémiové značky kuchyňského vybavení pro domácí i profesionální použití.
Co vás během týdne čeká?
• budete řídit rozsah a dostupnost sdílených zásob na základě forecastů, očekávání zákazníků, obchodních příležitostí, sezónnosti, promočních akcí atd.
• nejčastěji budete v kontaktu s KAM, odděleními logistiky, plánování, obchodu a zákaznického servisu
• počítejte s každodenní komunikací v angličtině, protože budete součástí mezinárodního týmu
• budete se také podílet se na uvádění nových výrobků na trh v souvislosti se zásobami a distribucí
• budete monitorovat situaci na trhu regionů CEE a v souvislosti s tím hledat tu nejlepší a nejefektivnější cestu, jak dosáhnout cílů společnosti
Jiné výhody
Co s námi získáte?
• různorodou a samostatnou práci v mezinárodním prostředí
• přátelský tým, který se vzájemně ve všem podporuje
• příležitost k vlastnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání
• flexibilní pracovní dobu a home office, týden dovolené navíc
• příspěvek na stravování, na sport a na kulturu
• příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, slevu na firemní produkty a další benefity
• opravdu zajímavé finanční ohodnocení podle vašich zkušeností + roční bonus