Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho významného klienta, společnost z oblasti logistiky, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Asistent/ka servisního oddělení.
Po nástupu Vás čeká důkladné zaškolení, které začíná od asistentských prací jako je např. fakturace, tvorba objednávek a zpracování cenových nabídek až po postupné zaučování na jednotlivé činnosti dispečerské práce, rádi Vás zaškolíme také v SAP systému.
Co bude Vaší náplní práce:
* administrativní práce spojená zejména s fakturací, zpracováním cenových nabídek a objednávek na servisní opravy
* e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisními techniky
* tvorba reportů a přehledů v Excelu
* administrativní podpora servisního oddělení
* využívání SAP při práci
* v rámci plánovaného a brzkého kariérního růstu příprava a zaškolení na pozici dispečera/ky servisu, jejíž hlavní pracovní náplní je organizace práce servisních techniků
Očekáváme od Vás:
* dobrou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word)
* pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
* min. 2letou praxi, ideálně v jakékoliv administrativní agendě
* dobré komunikační schopnosti
* pozitivní myšlení
* smysl pro týmovou spolupráci
* znalost SAP výhodou, ale rádi Vás i vše naučíme a zaškolíme
Nabízíme Vám:
* stabilní pracovní místo v úspěšné, prosperující a neustále rostoucí společnosti
* firemní benefity, vč. 5 týdnů dovolené a stravenek (110 Kč)
* penzijní připojištění
* důkladný, propracovaný systém zaškolení a následný tréninkový program
* po zaškolení možnost částečně využívat home office (pravidelně možno 2 dny v týdnu) – navíc Vám můžeme dodat domů i vybavení pro domácí práci jako například notebook, monitor a kancelářskou židli
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* k cestě do zaměstnání firemní mikrobus z metra Opatov do Modletic
* plánovaný profesní růst – konkrétně na pozici dispečera/ky servisu
* IDEÁLNÍ PRACOVNÍ DOBA: bude vysvětleno individuálně, ale např. pátek zkrácený do 13:30 hod.
* nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Modletice (Říčany)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.