Místo práce: Praha-Staré Město (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 34 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mezinárodní advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá do svého týmu asistenta/asistentku, který/která bude mít na starost administrativu spojenou s chodem kanceláře.
Pozice je vhodná pro energické a proaktivní kandidáty, kteří mají kladný vztah k administrativě, středně pokročilou znalost angličtiny a ideálně i praxi z advokátní kanceláře.
Odměnou Vám kromě mzdy bude roční bonus ve výši jedné měsíční mzdy, 25 dní dovolené, příspěvky na stravování, Multisport kartu, jazykové kurzy a mnoho dalšího.
–administrativní podpora právního týmu a kanceláře (příprava a formátování dokumentů na pokročilé úrovni, vedení ověřovacích knih, konverze dokumentů, sledování insolvenčních řízení, výpisy z katastru nemovitostí apod.)
–správa spisů, zpracování příchozí pošty/emailů, sledování lhůt a jejich evidence
–správa a administrace datových schránek
–komunikace se správou budovy
–správa klientské databáze, evidence dodavatelských faktur
–asistence při organizaci klientských seminářů a jiných firemních eventů
–péče o klienty/návštěvy a koordinace dalších administrativních činností
Jiné výhody
–mzdové ohodnocení ve výši 34 000 – 40 000 Kč
–roční bonus ve výši jedné měsíční mzdy
–celkem 25 dní dovolené
–stravenky v hodnotě 100 Kč
–občerstvení na pracovišti
–příspěvek na Multisport kartu
–jazykové kurzy v pracovní době
–každoroční navyšování mzdy
–společenské firemní akce
–teambuildingy
–pečlivé zaškolení
–luxusní kanceláře v centru Prahy
–standardní smlouva na HPP na dobu neurčitou
–nástup možný ihned
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.