Administrativní asistent/ka v advokátní kanceláři – centrum Prahy

Nabídka pracovní pozice od 23. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

administrativní podpora právního týmu a kanceláře (příprava a formátování dokumentů na pokročilé úrovni, vedení ověřovacích knih, konverze dokumentů, sledování insolvenčních řízení, výpisy z katastru nemovitostí apod.)
správa spisů, zpracování příchozí pošty/emailů, sledování lhůt a jejich evidence
správa a administrace datových schránek
komunikace se správou budovy
správa klientské databáze, evidence dodavatelských faktur
asistence při organizaci klientských seminářů a jiných firemních eventů
péče o klienty/návštěvy a koordinace dalších administrativních činností

Jiné výhody

mzdové ohodnocení ve výši 34 000 – 40 000 Kč
roční bonus ve výši jedné měsíční mzdy
celkem 25 dní dovolené
stravenky v hodnotě 100 Kč
občerstvení na pracovišti
příspěvek na Multisport kartu
jazykové kurzy v pracovní době
každoroční navyšování mzdy
společenské firemní akce
teambuildingy
pečlivé zaškolení
luxusní kanceláře v centru Prahy
standardní smlouva na HPP na dobu neurčitou
nástup možný ihned


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Mezinárodní advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá do svého týmu asistenta/asistentku, který/která bude mít na starost administrativu spojenou s chodem kanceláře.
Pozice je vhodná pro energické a proaktivní kandidáty, kteří mají kladný vztah k administrativě, středně pokročilou znalost angličtiny a ideálně i praxi z advokátní kanceláře.
Odměnou Vám kromě mzdy bude roční bonus ve výši jedné měsíční mzdy, 25 dní dovolené, příspěvky na stravování, Multisport kartu, jazykové kurzy a mnoho dalšího.

výborná znalost Microsoft Office, zejména Word (formátování dokumentů)
znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (nesmíte se bát vyřídit telefonát v cizím jazyce)
předchozí zkušenost v advokátní kanceláři velmi vítaná!
znalost němčiny výhodou, ne však podmínkou

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Partners Financial Services