Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 18 000–23 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
• správa požadavků klientů
• zadávání dat do interních systémů
• zadávání změn ve smlouvách, zpracování dodatků smluv a následně
kontrola klientských závazků
• třídění doručených zásilek
• příprava zásilek na skenování
• tisk dokumentů pro naše klienty
• komunikace s kolegy z dalších oddělení a klienty
Jiné výhody
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání
tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• pestrý benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je
pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže
zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše
OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.