Místo práce: Jičín (informace o místu práce: Jičín)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Péče o zákazníka (zákaznický servis a vzorkování k zákazníkovi)
• Komunikace se zákazníky (Škoda Auto, SAS Automotive, GM, Magna…..)
• Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje plnění otevřených reklamací od zákazníků
• Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
• Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků, u kterých vyhodnocuje plnění stanovených cílů
• Připravuje podklady pro Přezkoumání vedením, týdenní reporting a denní operativní porady
Jiné výhody
• Zaměstnání na plný pracovní poměr ve stabilní a prosperující společnosti působící v automobilovém průmyslu
• Zajímavé finanční ohodnocení + zaměstnanecké benefity (13., 14. plat, vzdělávání, závodní stravování, masáže, slevy atd.)
• 5 týdnů dovolené
• Příjemné pracovní prostředí