Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás administrativní práce a rádi byste nasbírali další zkušenosti ze zajímavé firmy? Umíte pracovat v balíčku MS Office, domluvíte se anglicky a rádi se staráte o zákazníky?
Mám pro Vás novou zajímavou pozici asistentky v neziskové společnosti, tak se mi ozvěte!
–Zajistíte běžný chod kanceláře (pošta, chystání občerstvení, provozní úklid, tabulky...)
–Administrativa dokumentace (archivace, datová schránka, evidence…)
–Příprava podkladů pro mzdy (docházka, cesťáky, dovolené...)
–Nákup kancelářských potřeb
–Vedení knihy jízd
–Vedení pokladny
–Zajišťování meetingů a jiných akcí
–Asistence panu jednateli – pomoc s prezentacemi a podklady pro dozorčí radu
Jiné výhody
–Zajímavé fixní ohodnocení + osobní a mimořádné odměny
–Nástup ihned
–Zástup za mateřskou dovolenou - práce minimálně na 3 roky
–Stravenkový paušál
–Delší dovolená
–Výuka angličtiny v pracovní době
–Flexi passy
–Příspěvky do výplaty na volnočasové aktivity
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.