Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Česká ICT společnost, která je na trhu již více než 25 let. Poskytujeme primárně managované služby v oblasti kybernetické bezpečnosti a datových centrech.
Do svého úspěšného obchodního týmu momentálně hledáme seniorního obchodního leadera na pozici
Manažer obchodu ICT pro veřejnou správu a segment enterprise
Co bude klíčovými úkoly tohoto kolegy?
Aktivně vést, koučovat a rozvíjet tým 8 seniorních obchodníků/Key Account Managerů
Připravovat a realizovat obchodní plán, navrhovat obchodní strategii pro enterprise vertikály a sektor veřejné správy
Mít přehled o aktivních kontaktech přidělených zákazníků jednotlivých obchodníků, neustále se zajímat o jejich potřeby a budoucí plány, challengovat obchodníky v jejich přístupu a nastavení
Účastnit se jednání s klíčovými zákazníky, sám aktivně rozvíjet partnerské vztahy se zákazníky i vendory a aktivně vytipovávat nové obchodní příležitosti
Reportuje obchodnímu řediteli, jako člen firemního leadership týmu pravidelně přispívá do diskuzí ohledně vývoje firmy, řešení aktuálních problémů a vývoje služeb
Jiné výhody
Co společnost úspěšnému kandidátovi nabízí?
· Práci v zajímavé české firmě, která momentálně prochází business transformací, má neformální přátelskou kulturu, obsluhuje top hráče na trhu, má jednoduchou strukturu a velmi zajímavé služby
· Atraktivní základní plat s velmi zajímavým ročním bonusem závislým na obchodních výsledcích, služební auto i k soukromým účelům, telefon, notebook
· Příležitost k rozvoji – placené certifikace, technická i soft-skillová školení účast na zajímavých konferencích
· Flexibilní pracovní dobu, home office, 32 dnů placeného volna (5 týdnů dovolené, 5 whatever days, 2 dny ředitelského volna) a další hezké benefity – stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní pojištění, atd.