Místo práce: Rakovník (informace o místu práce: Rakovník)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví vás komunikovat s lidmi, ale bez administrativy si svou vysněnou práci představit neumíte? Láká vás oblast personalistiky a chcete se v ní rozvíjet? Hledáte různorodou práci, kde vynikne i vaše samostatnost a zodpovědnost? Pak možná hledáme právě vás!
–kompletní nábor od inzerce, přes pohovory s kandidáty až po organizaci nástupů
–příprava pracovněprávních dokumentů, agenda pracovnělékařských prohlídek, kontrola docházek a další související administrativa, které není málo
–každodenní komunikace s klientem
Jiné výhody
–finanční ohodnocení fixní mzdou a bonusovým systémem
–flexibilní pracovní dobu – od 9 do 15 hodin je potřeba být v kanceláři, ale zbytek práce můžete udělat třeba z domova
–kanceláře přímo u klienta (Rakovník)
–rozvoj v podobě propracovaného systému vzdělávání a školení a také podpora mentora
–práci v přátelském týmu, kde vám každý rád poradí, když si s něčím nebudete vědět rady
–celou řadu benefitů jako jsou stravenky, týden dovolené navíc, sick days, narozeninový den, CSR den, příspěvek na MultiSport kartu, Cafeterii, jazykové kurzy v pracovní době, mobilní tarif i k soukromým účelům a další
–spolupráci na plný nebo i zkrácený úvazek, minimálně však 7 hodin denně
–čím dříve vás v týmu přivítáme, tím lépe
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.