Finanční a správní manager / managerka, Praha.

Nabídka pracovní pozice od 19. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro svého klienta moderní společnost v segmentu virtuální a kombinovaná realita, TOP technologie hledám:

Manažer / Manažerka správních činností a financí, Praha - Operational and Support Services Manager (OSS Manager)

Odpovědnost za oblast financí a správních činností, t.j. správy společnosti (HR, IT, Admin) pro malou až menší střední společnost v oblasti moderních technologií virtuální a sdílené reality.

Our client produces and delivers next-generation virtual and mixed reality flight training systems for professional and military clients.
We are looking for a motivated, energetic person with the necessary experience to build, improve and manage our operational and support services team.

The operational and support services team is responsible for the following back office and support functions:
• Finance/Accounting/Financial Reporting
• Sales support
• Quotation/RFP document processing and administration
• Review/improvement of existing processes and procedures as well as the creation of new internal processes and procedures
• Customs processing and clearance
• Facility and asset management including insurance
• Managing outsourced tax and legal resources

The OSS Manager will report directly to the CEO and will work in partnership with the back-office finance function. We also expect that the OSS Manager will have a dotted line relationship with the Production Manager (Manager of Product & Delivery).

The ideal candidate will have:
• Several years' experience managing a small team
• Some experience with finance/accounting as well as budgeting and financial reporting
• Fluent Czech and English language on a good communication level
• Common-sense problem-solving skills
• Pro-active, hands-on style and strong communication skills
• Experience in a similar position working in a small international company environment

What we can offer:
• We expect to offer the appropriate candidate an initial salary of between Kc 65 and 75K brutto based on experience
• Our office is easily accessible in Prague
• Five weeks of holiday, company phone and laptop
• Frequent use of English in an international environment
• Strong collective in a growing company

Pokud Vás zajímavá pozice zaujala prosím o Váš životopis a pár slov o Vás, děkuji.
lavicka@mc-triton.cz
tel. 724 960 978

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činí 45 573 Kč hrubého, v Praze vzhledem k vyšším...více

Partners Financial Services