Místo práce: Kladno (informace o místu práce: Kladno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Technická IT podpora
Odbavování příchozích hovorů na lince.
Řešení uživatelských požadavků v novém moderním, uživatelsky přívětivém ticketovacím (TT) systému.
Odbavování TT na úrovni L1, analyzovat problémy, řídit interní komunikaci a předávání TT řešitelům, nebo skupinám, nebo předání na externí subdodavatele L2 a L3 s následnou koordinací.
Instalovat, konfigurovat a udržovat koncová zařízení.
Připravovat techniku pro jednotlivé uživatele.
Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT oddělení ale i obsluhovaných subjektů (SMK, ZŠ a MŠ, do budoucna založené subjekty).
Spolupracovat s externími subdodavateli.
Podílet se na dalším rozvoji poskytovaných ICT služeb a jejich kvality.
Jiné výhody
Pracujeme v pohodových, nově vybavených kancelářích.
Další rozvoj a vzdělávání.
Balíček benefitů (stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, po dohodě možnost práce z domova, příspěvek na penzijní připojištění (možnost po odpracovaném roce).