Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta hledáme zkušeného asistenta/asistentku na zkrácený úvazek do partnerské kanceláře nacházející se v centru Prahy.
–Příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří);
–Administrativní podpora – správa kalendáře a podpora při organizování schůzek s klienty a obchodními partnery kanceláře, zajišťování služebních cest
–Úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
–Práce s interními systémy – evidence nových kontaktů, příprava seznamů pro klientské akce, zápis odpracovaného času právníků, zakládání nových případů, archivace, vedení e-spisu atd.
Jiné výhody
–Příjemné a profesionální pracovní prostředí, přímo v pražském Florentinu
–Možnost karierního růstu
–Plně hrazenou Multisport kartu
–Stravenky
–25 dní dovolené
–3 sick days
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.