Místo práce: Praha-Karlín (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 30 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která je specialistou na distribuci spotřební elektroniky a smart produktů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní manažer/ka velkoobchodu.
Náplň práce
* Administrativní zpracování obchodní činnosti v informačním systému firmy pro zajištění vyskladnění objednávek
* Pracovník/Pracovnice je součástí obchodního týmu firmy (komunikace s obchodníky)
* Spolupráce s nákupním oddělením a se skladem firmy
Požadujeme
* SŠ vzdělání
* Praxe v administraci obchodní činnosti a podpoře prodeje
* Zájem o informační technologie
* Výborné komunikační schopnosti
* Znalost Aj alespoň pasivně
* Přesnost, flexibilita a pozitivní pohled na svět
Nabízíme
* Práci na HPP nebo na zkrácený úvazek
* Motivační odměňování na základě dosažených čtvrtletních výsledků
* Práci v obchodním kolektivu firmy
* Profesní růst
* Benefity (dovolená 5 týdnů, notebook, stravenky…), firemní akce, karta Multisport
* Účast ve firemním vzdělávání
* Příjemné pracovní prostředí v milém kolektivu
* Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Notebook
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
* Firemní akce