Místo práce: Praha-Veleslavín (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 30 000–60 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Kdo jsme?
Jsme skvělý kolektiv nadšených obchodníků v pojišťovnictví, které baví komunikace s lidmi, staráme se o klienty, aby se cítili příjemně, a neustále vytváříme nové příležitosti a kreativně přistupujeme ke své práci.
Hledáme administrativní podporu pro naše oblastní manažerské centrum.
Co bude náplní Vaší práce?
• Komunikace s našimi klienty formou servisních hovorů / dodání podkladů
• Organizace obchodní skupiny (porady, vzdělávání)
• Podpora týmu v administrativních úkonech spojených s realizací obchodů
• Distribuce pošty (příchozí/odchozí korespondence, vnitřní oběh dokumentů)
• Péče o provoz kanceláře
• Vytváření pravidelných reportů, statistik a prezentací
Co od Vás očekáváme?
• Min. středoškolské vzdělání s maturitou – PODMÍNKOU KE SPOLUPRÁCI
• Zkušenosti v oboru pojišťovnictví, bankovnictví
• Výborné komunikační dovednosti
• Obchodního ducha
• Znalost MS Office obzvláště programů Excel a Word
• Schopnost pracovat v týmu
Co Vám nabízíme?
• Motivující příjmem, fix 30.000 Kč – 40.000 Kč + bonusy
• Spolupráci na ŽL
• Flexibilní pracovní dobu vč. Dovolené
• Práci, kde se můžete dále realizovat a kariérně posunovat
• Mladý, dynamický a především přátelský kolektiv
• Firemní benefity (operativní leasing, MultiSport, slevy na tarify a elektroniku)
• Nástup možný ihned či dohodou
• Kancelář na Regionálním ředitelství, Křenova 438/11, 162 00 Praha-Veleslavín
V případě zájmu mi zašlete prosím Vaše CV. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.