Místo práce: Kopřivnice (informace o místu práce: Kopřivnice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
komunikace se zákazníkem (zahraniční zákazník)
vedení zákaznických reklamací včetně komunikace s klientem
plnění dílčích úkolů v rámci procesní kvality na svěřeném úseku
práce s výrobním týmem a ostatními odděleními (analýza, údržba, metrologie, dodavatelské kvalita)
práce s nástroji řízení jakosti (8D, PFMEA, statistické metody atd.)
účast na interních a zákaznických auditech, řešení případných neshod
Jiné výhody
Celková mzda dle Vašich pracovních zkušeností a schopností
Práci v moderním pracovním prostředí, profesní růst, možnost zahraničních stáží
odměnu před dovolenou, před Vánoci a podíl na zisku společnosti
příspěvek na dopravu
doprava firemními autobusy do zaměstnání a zpět zdarma
podporu odborného a jazykového vzdělání a osobního rozvoje
dotované stravování (25 Kč,- polévka, hl.jídlo, salát)
vlastní lékaře, fyzioterapeuty, psychologa
jesle, školku, odpolední klub pro děti do 15 let, prázdninové aktivity pro děti zaměstnanců – letní tábory
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
odměnu za dlouholetou práci, odměny při životním jubileu a při odchodu do důchodu
flexibilní systém elektronických benefitů
zvýhodněné tarify telefonování
programy na podporu zdraví a správného životního stylu (semináře, cvičení, dny zdraví)