Osobnostní předpoklady a dovednosti
Chcete pracovat pro firmu, kde slušnost, stabilita a schopnost ocenění nejsou jen prázdné pojmy?
Distribuční společnost technického zaměření nyní hledá do svého menšího sehraného týmu nového kolegu/novou kolegyni na pozici SENIOR OFFICE MANAGER s důrazem na vyřizování ekonomické agendy. Jedná se o zodpovědnou roli, kde dostanete příležitost ovlivňovat klíčové operativní úkoly v rámci firmy. Odměnou Vám bude pohodová atmosféra v týmu a firma, která si Vás bude vážit a dokáže Vaši práci ocenit.
Jak bude vypadat Vaše pracovní náplň?
• Zodpovědnost za administrativní a organizační chod back-office (smlouvy, archivace, objednávky kancelářského materiálu, vyřizování pošty, pochůzky na úřady…)
• Supervize dvou asistentek
• Administrativní a organizační podpora jednatele firmy
• Správa ekonomické agendy firmy
- Kontrola faktur a dalších účetních dokumentů
- Intenzivní spolupráce s účetní
- Správa bankovních účtů, platebních karet a pokladny
- Zpracování cestovních příkazů
- Příprava podkladů pro účetní závěrku (rozúčtování na střediska, mzdy, docházka, dovolená, DPH…)
- Zpracování dalších finančních podkladů a reportů dle potřeby
• HR agenda
- Příprava nástupních a výstupních dokumentů
- Zajišťování lékařských prohlídek
- BOZP, PO
- Spolupráce na organizaci výběrových řízení
• Častá komunikace s centrálou v Německu
Jaké zkušenosti/vlastnosti oceníme?
• Zkušenost z obdobné role (office management, back-office asistent, executive asistent), pozice může být zajímavá i např. pro účetní či fakturanty/ky, kteří hledají rozmanitější práci
• Pokročilou znalost anglického (německý jazyk výhodou) - častá komunikace s kolegy ze zahraničních poboček
• Vyzrálou osobnost, schopnost vyřizovat zodpovědné úkoly s přímým dopadem na vedení firmy a schopnost zvládat deadliny
• Výhodou je orientace v základech účetnictví. Zkušenost není nutná, rádi Vás vše naučíme – důležité je zejména:
• Nadšení pro detailní/analytickou práci s čísly
• Časovou flexibilitu – schopnost pokrýt nárazově větší projekty (uzávěrky, příprava ročního plánu atp.)
Co získáte?
• Zodpovědnou práci s dlouhodobou perspektivou
• Zázemí úspěšné firmy, která si cení svých zaměstnanců
• Důkladné zaškolení a podporu při adaptaci
• Atmosféru menší rodinné firmy s dlouholetou historií v oboru
• Flexibilní pracovní dobu s možností home office
• Velmi slušné platové ohodnocení s výhledem dalšího platového růstu + každoroční automatické navýšení platu
• Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, příspěvky na penzijní/životní pojištění, možnost využití firemního auta pro pracovní pochůzky