Místo práce: Chrášťany (informace o místu práce: Chrášťany)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Obchod:
Kontakt se zákazníkem, aktivní vyhledávání, osobní jednání při startu projektů, vyřizování zakázek, pohledávek atd. vytváření cenových nabídek. Administraci zajišťuje asistentka (takže jen nutné papírování). Spolupráce s našimi obchodníky na řešení požadavků zákazníka – dotisk, aplikace etiket atd..
Technik:
Jednání se zákazníkem – příprava projektů – technická specifikace k cenové nabídce, technické návrhy-spolupráce s konstruktérem dle požadavků zákazníka. Následně dohled nad realizací projektů – instalace, předání zákazníkovi. Dle požadavků zákazníka návrh řešení – výběr vhodného zařízení = TTR tiskárny, aplikátory etiket, doplňky, úpravy, spotřební materiály.
Servis :
Servis dodaných zařízení = TTR tiskáren, aplikátorů, aplikačních linek (projekty) a dalších zařízení (převíječky, scannery atd.). Servisní podpora zákazníkům, konzultace, on-line řešení nastavení atd..
Jiné výhody
Pracovní doba:
Pracovní dobu přizpůsobujeme požadavkům našich zákazníků a momentální situaci. Nelpíme na striktním dodržování pracovní doby od – do. Jsou dny, kdy je třeba dodělat práci i za cenu více hodin a naopak dny, kdy se to dá kompenzovat. Musíme počítat s časem navíc pro dopravu na místo zásahu. Možnost práce z domova, není třeba vždy startovat ze základny. Nesledujeme přítomnost a množství hodin, sledujeme výsledek.
K dispozici:
Firemní podpora, služební auto v osobním užívání, telefon, profesní školení, možnost rozvoje, zelená nápadům v rámci možností.