Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, hledáme komunikativní a reprezentativní osobu, která by měla na starost kompletní chod recepce a podporu kanceláří. Jedná se o zodpovědnou práci s přesahem do administrativy.
–Péče o recepci a kanceláře
–Obstarávání návštěv, denní emailová i telefonická komunikace s klienty/kolegy v Čj i Aj
–Podpora kolegů s přípravou dokumentů, zajištění kurýra a taxi, vyplňování vyúčtování služebních cest
–Komunikace s dodavateli, zajištění objednávek
–Příchozí a odchozí pošta
–Výpomoc s aktivitami v rámci facility managementu
–Organizace meetingů a schůzek, příprava zasedacích místností · další organizační úkoly v souvislosti s chodem kanceláří a fungováním celé společnosti
Jiné výhody
–Dlouhodobá spolupráce
–Plný úvazek (40h/týdně)
–Různorodá role ve stabilní společnosti
–Dostupná lokalita v centru Prahy
–Balíček benefitu: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, sick days, příspěvek na penzijní spoření, jazykové kurzy, masáže/fyzioterapie na pracovišti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.