Osobnostní předpoklady a dovednosti
Máte zrovna po škole, teorie vám nechybí a rádi byste se vrhli do praxe?
Máte už zkušenosti s prodejem, ale chcete mít možnost svoje dovednosti aplikovat v jiné oblasti?
Láká vás prostě oblast bankovnictví a chcete se v ní rozvíjet?
Ať už je vaše motivace jakákoliv, tak věříme, že práce klientského poradce nebo poradkyně vám má, co dát.
Na této pozici zjistíte, jak to v bankovnictví funguje, osaháte si bankovní produktu, naučíte se, jak jednat s klienty nebo svoje stávající schopnosti vypilujete. Budete mít nespočet možností ke vzdělávání, růstu i kariérnímu postupu. Ostatně mnoho vašich potenciálních nadřízených v této pozici taky začínalo!
V tuto chvíli vás rádi přivítáme na pobočkách: Anděl, náměstí Republiky, Vítězné náměstí nebo Budějovická.
Jak to začne?
• Projdete si pětiměsíčním školením a postupně se začnete věnovat klientům
• Váš tým i manažer/ka vám budou oporou a hlavně na začátku vám rádi pomůžou
Jak to bude pokračovat?
• Budete komunikovat s novými i stávajícími klienty
• Klientům pomůžete se založeními účtů, platebními kartami nebo třeba internetovým bankovnictvím
• Budete mít přehled v bankovních produktech a klientům, tak budete moct poradit s výběrem
Jak to dopadne?
• Klienti budou spokojení a odejdou z pobočky z úsměvem
Jak bychom si vás představovali?
• Máte minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
• Nebojíte se práce s hotovostí
• Máte chuť pomáhat našim klientům a starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
• Plusové body dáváme za to, když už máte zkušenosti s jednáním s klienty, z oblasti financí nebo dokonce přímo z bankovnictví
Co vám nabídneme?
• Intenzivní, pětiměsíční školení, kde se naučíte vše, co je k práci potřeba
• Možnost kariérně růst, nejdříve na více specializovanou pozici, následně třeba i na manažera pobočky
• Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
• 5 týdnů dovolené, narozeninové volno, sick days a 4 dny na regeneraci
• Plně hrazené stravenky v hodnotě 125 Kč
• 20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte
• Získání zkušeností napříč bankou (případně I v zahraničí) a učení se od odborníků a zkušených manažerů z týmu (rotace/mentoring). Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí, Programy pro talenty a budoucí manažery.
• Pořádáme akce pro naše zaměstnance (Off-sites, sportovní hry, Vánoční večírek)
V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální
• Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot
• S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, všechny informace převádí na jedničky a nuly
• Na pohovor potřebujete asi 20 minut, do emailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu
• Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!