Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, tradiční poradenskou, investiční a bankovní mezinárodní skupinu, hledáme posilu do ICT oddělení na pozici (Junior) Linux administrátor.
Náplň práce:
* Správa ICT infrastruktury, serverů a dalších systémů
* Podpora při zavádění nových technologií
* Instalace a konfigurace serverů
* Údržba a aktualizace serverů
* Správa databází
* Správa a konfigurace síťové infrastruktury
* Podpora a spolupráce při výběru a nasazení ICT technologií v investičních projektech
* Podpora uživatelů / konfigurace Microsoft365 nástrojů
* Spolupráce na dílčích IT úkolech (nákup HW)
* Podpora výběru a konfigurace nových IT technologií pro pokrytí potřeb ostatních oddělení
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání technického směru nebo odpovídající praxe (2-4 roky)
* Znalost administrace serverů na OS Unix/Linux
* Základní znalost administrace SQL DBMS (databázový server – práce se SW)
* Zkušenost s konfigurací síťových prvků a základní znalost síťových protokolů TCP/IP
* Obecnou znalost principů bezpečnosti v IT
* Znalost virtualizace (např. Docker) výhodou
* Znalost administrace webových serverů výhodou
* Znalost administrace nástrojů MS 365 výhodou
* Češtinu na komunikativní úrovni (máme centrálu v Praze) a angličtinu (B2) / ruštinu, protože naši partneři mluví těmito jazyky
* Proaktivní přístup a schopnost samostatně hledat vhodná řešení a řešení aplikovat
* Odpovědnost za výstupy své práce, protože se stanete významnou součástí týmu
* Komunikativnost, protože se budete potkávat s celou řadou výrazných osobností
* Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
* Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti a flexibilita
* Respekt ke kulturním rozdílům a zdravý rozum
Nabízíme:
* Možnost podílet se na tvorbě metodiky a postupů v nově vznikajícím oddělení
* Prostor pro rozvoj znalostí a dovedností
* Být součástí silné a stabilní společnosti
* Spolupráci na IČO s finančním ohodnocením 40 000 – 65 000 Kč
* Kvartální Bonusy
* Pozice pouze na on-site, možnost občasné práce na HO
* 20 dní dovolené + 3 sick days
* Benefity: multisport karta, jazykové kurzy AJ a RJ přímo na pracovišti, občerstvení v kancelářích
* Místo výkonu práce: moderní kanceláře v centru Prahy na Václavském náměstí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.