Místo práce: Plzeň (informace o místu práce: Plzeň)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pečlivá, efektivní a pohotová podpora generálního ředitele společnosti - administrativní a organizační.
Kompletní administrativa, zadané projekty zahrnující plánování a organizace služebních cest, pořádání schůzek, příprava prezentací, překlady, příprava podkladů a zpráv, firemní korespondence.
Zpracování došlých faktur, jejich kontrola a zadávání do systému
komunikace s jednotlivými odděleními společnosti zejména s finančním a nákupním oddělením.
Řešení rozdílů v příjmech materiálu a služeb
Jiné výhody
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Zajímavé platové ohodnocení
Bonusy
13. plat
Příspěvek na dopravu (3 Kč/km)
Věrnostní a docházkový bonus
Stravenky
5 týdnů dovolené
Příspěvek na penzijní připojištění
Sezónní benefity – vitamínové balíčky, ovocné balíčky, vánoční dárky, firemní akce