Místo práce: Praha 5 (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
CWT je nadnárodní cestovní agentura, která poskytuje komplexní cestovní služby pro korporátní klientelu všech velikostí (státní i soukromé) v oblasti zajištění služebních cest. Působíme v České republice již od roku 1992. Klienti najdou zastoupení CWT v téměř 156 zemích světa, ve více než 4 300 kancelářích. Připravujeme optimální program služebních cest, svým klientům poskytujeme prvotřídní servis a asistenci. Nabízíme rezervaci letenek, jízdenek, ubytování, pojištění, pronájem automobilů a další.
Travel Experience oddělení nenabízí pouze provedení rezervace. Správným propojením lidí a technologií se tým soustředí na poskytování kompletního servisu prostřednictvím komunikačního kanálu, který zákazník preferuje.
Travel Expericence Counselor II poskytuje základní klientský servis všem klientům a aktivní poradenství.
Více informací o společnosti naleznete na www.mycwt.com.
Náplň práce:
• vytváření a potvrzování rezervací a poskytování dalších služeb v rámci pracovní cesty (doprava letecká, pozemní, ubytování, pojištění)
• aktivní poradenství v rámci knihovacího procesu, cestování do destinace
• řešení základních a více komplexních problémů, ne vždy pouze rutinní činnosti a běžné situace
• multi-kulturní a přátelské prostředí
Jiné výhody
• práci na HPP, smlouva na dobu určitou - 1 rok s možností prodloužení na smlouvu na dobu neurčitou
Místo práce: Karla Engliše 519/11, Praha 5 (Mafra Building)
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: TalentAcquisitionEMEA@mycwt.com - Scott Vickers.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 18. 8. 2022. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.