Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete potřebovat?
- praxi v administrativě nebo oblasti zákaznického servisu - výhodou
- umět pracovat s PC (Word, Excel, Outlook, interní systém zaučíme)
- výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti, jak v ústním, tak i v písemném projevu
- schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy
- týmového a obchodního ducha
Jiné výhody
Co Vám firma může nabídnout?
- zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
- zajímavé finanční ohodnocení, 13. a 14. plat
- 2 sick days
- motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce)
- práci na HPP
- pestrou zajímavou práci
- pracoviště Praha - Horní Počernice