Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za správnou funkčnost internetového obchodu, údržba webu, začlenění nových produktů, marketing
* odpovědnost za každodenní řízení kvality obsahu a včasné dokončení celého nákupního procesu
* klíčové role pro propojení prodejních procesů - Supply Chain, zákaznický servis, finance, technická podpora a prodej
* definice strategie získávání a udržení zákazníků, plán a implementace
* CMS (RFQ, zákaznická schválení, nahrávání dat)
* propagační kampaně
* správa rozpočtu placené reklamy
* řízení sociálního marketingu a botu
* rozvoj nových dodavatelů pro rozvoj produktového portfolia
* ceníky pro každého nově registrovaného zákazníka
* obrázky produktů, fotografování
* měsíční aktualizace cen, aktualizace cen dopravy
* sledování celkové uživatelské spokojenosti, navigace na webu, vývoj obsahu
* prodejní operace - pomoc při procesu plnění objednávky, zpětná vazba od zákazníků, vedení zákaznické linky
* analýzy návštěvnosti, nejpoužívanějších funkcí, objednávek/prodeje
* použití analytických nástrojů (Showcase, Cognos, Excel, Magento)
* úzká kooperace se sales
Jiné výhody
* práce pro prestižní mezinárodní společnost
* zajímavá fixní mzda + bonusová složka
* příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění
* home office, úzký kontakt s týmem v Mníšku pod Brdy
* pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr dle české legislativy