Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vedení provozní správy majetku a budov
* zastřešení koordinace externích dodavatelů služeb z pohledu oprav a zajištění výstavních akcí
* zajištění fungování vodovodů, odpadů, vzduchotechnických zařízení, kotelny, elektroinstalace, …
* spolupráce na projektovém řízení
* vedení provozních deníků, zajištění servisu, vypracování plánu kontrol a údržby
* dodržování zásad BOZP a PO
* vedení menšího týmu osob
* administrativa na PC, reporty, výkazy, hlášení ČSÚ
* správa vozového parku
Jiné výhody
* pracovní smlouva na plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou
* 25 dnů dovolené, 5 dní Sick Days
* mobil, PC, firemní akce, volné vstupy do muzeí, stravenkový paušál, bezúročné půjčky…
* nástup možný od 1. 9. 2022
* místo práce: Olomouc - centrum (Náměstí Republiky 5)
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: * strukturovaný životopis
* výpis z rejstříku trestu ne starší 3 měsíců
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontakty. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.