Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro farmaceutickou společnost, která se zaměřuje na oblast HOMEOPATIE, hledáme kandidáta na výše uvedenou pozici:
Co Vás na této pozici čeká?
✔příprava podkladů pro externí účetní společnost;
✔koordinace účetních procesů ve společnosti;
✔správa pohledávek, pomocná evidence DPH a silniční daně, inventarizace účtů, majetku, banky;
✔koordinace účetních závěrek, příprava interních reportů (měsíční/čtvrtletní/roční);
✔vytváření příkazů k úhradě, reporting bankovních účtů;
✔kontrola vyúčtování služebních cest zaměstnanců; správa a administrativní zajištění prodejních skladů knih;
✔spolupráce s auditorskou společností, finančním úřadem, externí účetní společností.
Ideální kandidát?
✔minimálně SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením;
✔znalost podvojného účetnictví, praxe v účetnictví alespoň rok
✔znalost práce na PC (MS Excel + MS Office na dobré úrovni);
✔pokročilá znalost anglického jazyka;
✔vlastní organizovanost a schopnost koordinace;
✔pečlivost, smysl pro detail, spolehlivost, loajalita, ochota učit se;
✔pozitivní myšlení a aktivní přístup k práci.
Co za svoji práci dostanete?
✔zázemí stabilní mezinárodní společnosti, příjemné kanceláře v centru Prahy (Florenc);
✔tým bezva kolegů o které se můžete opřít;
✔odborné zaškolení a podpora profesního rozvoje;
✔flexibilní pracovní doba včetně možnosti částečné práce z domova;
✔systém firemních benefitů – 5 týdnů dovolené, 3 flexi days, příspěvek na životní či penzijní pojištění, příspěvek na produkty společnosti, příspěvek na sport, stravování, jazyky a další; odpovídající platové ohodnocení.