Místo práce: Milevsko (informace o místu práce: Milevsko)
Mzda: 25 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Asistent/ka poskytuje administrativní podporu kolegům, pečuje o chod kanceláře, spravuje firemní korespondenci, vede evidence spojené s činností firmy (zakázky lehké vzduchotechniky, tzn. rekuperace, větrání, klimatizace). Dále připravuje faktury a podklady pro účtárnu, vede pokladnu a pomáhá se sestavováním finančního reportingu.
Co bude Tvým úkolem :
• Poskytovat obchodně a ekonomicky orientovanou administrativní výpomoc
• Podílet se na finančních analýzách a základních účetních úkonech
• Hlídat platební morálku klientů, evidovat probíhající zakázky, režijní náklady apod.
• Připravovat podklady pro audit ISO, daňové přiznání a jiné administrativní úkony
• Podporovat dobrou atmosféru v kanceláři (organizovat akce, občerstvení atd.)
Jiné výhody
• Nadstandartní platové ohodnocení, bonusy za výsledky firmy
• Možnost volné pracovní doby, týden dovolené navíc, příspěvek na stravování
• Příjemné a neformální pracovní prostředí