Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komunikace se zahraničními zákazníky (zejména emailová komunikace), zpracování objednávek, evidence a aktualizace dat zahraničních zákazníků, vystavování faktur a dobropisů pro zahraniční zákazníky
- administrativní práce spojené s agendou obchodního oddělení a exportem
- pracovní doba je 8h, provozní doba oddělení je 7:00-18:00 a na oddělení funguje systém střídání
Jiné výhody
- zajímavá práce ve stabilně se rozvíjející české společnosti, moderní, čisté a přátelské pracovní prostředí
- motivující finanční ohodnocení s řadou zaměstnaneckých benefitů - vzdělávací kurzy, kafeterie, příspěvek na stravování, věrnostní a stabilizační programy, roční bonus, příspěvek na penzijní pojištění, poukázky na nákup firemních produktů, možnost zakoupení firemních akcií
- 5 týdnů dovolené, po zapracování občasná možnost home-office