Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vedení procesu fakturace, vystavování faktur ve vlastním firemním účetním programu a jejich zaúčtování. Řešení neuhrazených faktur po době splatnosti.
Evidence a zaúčtování přijatých dodavatelských faktur, evidence pro účely zpracování přiznání k DPH ve spolupráci s daňovým poradcem. Daňová přiznání (daně z příjmu, DPH, souhrnná hlášení).
Příprava a kompletace podkladů pro daňového poradce.
Kontrola účetních operací a zodpovědnost za jejich správnost.
Ad hoc úkoly z oblasti mzdové a finanční agendy.
Přehledy k aktuálnímu hospodaření, analýzy a interpretace pravidelných reportů společnosti.
Řízení a rozvoj finančního controllingu.
Hledáme tedy zkušeného, spolehlivého, loajálního a zodpovědného nového kolegu / kolegyni, se smyslem pro detail a pečlivost, s pokročilou znalostí práce na PC, s účetními programy a standardními nástroji MS Office, zejména MS Excel.
Místo bydliště v Pardubicích nebo rozumné dojezdové vzdálenosti.
Jiné výhody
Práce v profesionálním týmu, firemní kultura na vysoké úrovni.
Kvalitní sociální zázemí společnosti, příjemné pracovní prostředí.
Motivační mzdové ohodnocení odpovídající Vaší praxi a zkušenostem.
Po zapracování možnost částečného home office.
Notebook a telefon, další technické vybavení podle potřeby.
Nástup možný ihned i dohodou.
Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou.