Místo práce: Chomutov (informace o místu práce: Chomutov)
Mzda: 34000 - 36750 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Budete mít na starosti zpracování objednávek na mezinárodní úrovni, což zahrnuje:
* Zadávání objednávek
* Změnu objednávek a novou expedici (vnitrostátní/mezinárodní)
* Vyskladnění jednotlivých položek k okamžitému odeslání a tvorba proforma faktur
* Organizace a zpracování opětovného zadání pro položky s pozdějším termínem dodání a kontrolu vyskladnění
* Zpracování vzorků náhradních zařízení a předem zaplacených objednávek
* Zpracování a údržba harmonogramů dodávek v systému proAlpha u svěřených zákazníků
* Údržba zákaznického portálu pro vybrané zákazníky
- V rámci dodavatelské servisu budete mít na starosti tvorbu expedičních listů, organizaci dodávek, jejich zpoždění, zrušení nebo nahrazení.
- Zákaznický servis je pro nás důležitou součástí budování vztahů se zákazníky, proto budete hlavní podporou našim zákazníkům v případě problémů s dodáním zboží.
- Vaší běžnou činností bude poskytování informací o dodacích lhůtách a plánování expedice, zpracování dobropisů a faktur, ukládání dokumentů (např. zprávy o opravách v PA) aj.
- Pro naše významné zákazníky a partnery budete tvořit hodnocení, statistiky a reporty.
Jiné výhody
- Měsíční odměna 15% + osobní ohodnocení až 4000 kč/měs.
- 55 % příspěvek na stravné (teplá jídla na pracovišti)
- Kafeterie - 6.000 bodů/rok (kultura, vzdělávání, sport, dovolená, zdraví)
- Příspěvek na životní pojištění – 300 Kč/měsíc
- Osobní placené volno - dle odpracovaných let (až 5 dní)
- Peněžitá odměna při odchodu do důchodu a při dovršení životního jubilea 50-ti let, ostatní jubilea – body cafeterie