Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte stabilní zaměstnání v administrativě a domluvíte se v anglickém jazyce? Jste komunikativní a umíte uživatelsky pracovat na PC zejména v Excelu? Dejte nám o sobě vědět. Nabízíme příležitost získat zajímavou pracovní zkušenost, vhodné pro absolventy. Zpracování tuzemského a zahraničního platebního styku
Spravovat agendu platebních karet pro zaměstnance firmy, zabývat se řešením reklamací z transakcí platebních karet
Komunikace se zákaznickým centrem společnosti při řešení dotazů a reklamací plateb klientů
Spravovat podpisová práva a práva k elektronickému bankovnictví k firemním účtům společnosti
Spolupráce s dalšími odděleními, např. účetním a finančním týmem
Jiné výhody
–Příležitost získat zajímavou pracovní zkušenost na hlavní pracovní poměr v lokalitě Praha 4
–Různorodou práci, kterou nastartujete svou profesní cestu
–Pracovní doba 37,5 hod/týden
–Atraktivní balíček benefitů: Cafeterie, 28 dní dovolené, Sick days, Home office, stravenkový paušál, pružný začátek a konec pracovní doby
–Nástup možný ihned
V případě Vašeho zájmu pošlete Váš životopis.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.