Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zpracování tuzemského a zahraničního platebního styku
Spravovat agendu platebních karet pro zaměstnance firmy, zabývat se řešením reklamací z transakcí platebních karet
Komunikace se zákaznickým centrem společnosti při řešení dotazů a reklamací plateb klientů
Spravovat podpisová práva a práva k elektronickému bankovnictví k firemním účtům společnosti
Spolupráce s dalšími odděleními, např. účetním a finančním týmem
Jiné výhody
Příležitost získat zajímavou pracovní zkušenost na hlavní pracovní poměr v lokalitě Praha 4
Různorodou práci, kterou nastartujete svou profesní cestu
Pracovní doba 37,5 hod/týden
Atraktivní balíček benefitů: Cafeterie, 28 dní dovolené, Sick days, Home office, stravenkový paušál, pružný začátek a konec pracovní doby
Nástup možný ihned
V případě Vašeho zájmu pošlete Váš životopis.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.