Místo práce: Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)
Mzda: 45.000 - 90.000 Kč - dle zkušeností
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce - co od Vás očekáváme:
Vyvíjet a upravovat firemní systémy a aplikace (analýza požadavků, návrh řešení, realizace řešení, testování a následná podpora).
Tvořit, udržovat a automatizovat nástroje pro migrace dat.
Upravovat a importovat data do databází.
Optimalizovat databáze (MS SQL).
Přímo podporovat interní oddělení, spolupracovat se zahraničními týmy.
Pracovat na projektech, spolupracovat s interními i externími zákazníky.
Jiné výhody
Co Vám nabízíme:
Zázemí úspěšné, rychle rostoucí nadnárodní společnosti.
Pestrou práci kombinující podporu s rozvojovými projekty.
Otevřenou komunikaci a přátelské prostředí s unikátním know-how.
Prostor pro využití vlastních zkušeností a realizaci nápadů s dopadem na celou společnost.
Víc než 5 týdnů zasloužené dovolené a pružnou pracovní dobu.
Stravenky, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, smlouvu na dobu neurčitou, Home office,....řada dalších benefitů.
Mzdové podmínky při nástupu plně odpovídající pracovní pozici formou individuálního ujednání v souladu s pracovními zkušenostmi a kvalifikací - další mzdový vývoj zcela závislý dle výsledků zapracování a další osobní pracovní prezentace.