Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká vás svět HR, ale chybí vám praxe? Nebo už zkušenosti s personalistikou máte a chcete se dále rozvíjet? Jste komunikativní, samostatná a přátelská osobnost? Angličtinu zvládáte levou zadní? Pak možná hledáme právě vás!
–Každodenní nábor zaměstnanců (inzerce, prescreen, pohovory atd.);
–tvorba nástupních i výstupních dokumentů, spolupráce na přípravě podkladů k docházkám a další související administrativa;
–vytváření a udržování dlouhodobých vztahů s klienty a kandidáty;
–a to vše nejen v češtině, ale především v angličtině.
Jiné výhody
–Propracovaný systém zaškolení a vzdělávání;
–příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Zlatnická);
–dlouhodobou spolupráci na dohodu o pracovní činnosti v rozsahu 20 hodin týdně (do budoucna možnost přejít na hlavní pracovní poměr);
–možnost časové flexibility - kdy budete chodit do kanceláře si nastavíte dle svých časových možností (naše ideální představa je být k dispozici 3-4 dny v týdnu, nicméně po zaučení bude možné kombinovat s Home Office);
–práci v přátelském týmu, kde vám každý rád poradí, když si s něčím nebudete vědět rady;
–nástup co nejdříve, aneb včera bylo pozdě.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.