Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zodpovědnost za vedení mzdové agendy přidělených klientů;
zpracování docházek agenturních pracovníků (s tím vám bude pomáhat tým specializovaný na docházky a mzdové podklady);
zpracování ročního zúčtování daní, ELDP, pracovních neschopností atd.;
zpracování exekucí a jiných srážek ze mzdy;
komunikace s institucemi (ZP, ČSSZ, FÚ, ÚP, soudy);
zpracování mezd v programu Helios Nephrite a docházek v programu PowerKey.
Jiné výhody
Fixní mzdu s kvartálními bonusy;
flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova až 2 dny v týdnu;
kanceláře v centru Prahy na Václavském náměstí s terasou ve dvoře;
možnost vzdělávání a případného kariérního růstu;
zázemí stabilní mezinárodní společnosti působící na českém trhu více než 3O let s přátelskou firemní kulturou;
celou řadu benefitů jako jsou stravenky, týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na MultiSport kartu, narozeninový den, CSR den, Cafeterii, jazykové kurzy v pracovní době, mobilní tarif i k soukromým účelům a další;
smlouvu na dobu určitou po dobu jednoho roku (s možností prodloužení na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti);
spolupráci na plný úvazek s nástupem co nejdříve.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.