Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• řízení projektu interní logistiky,
• spolupráce na řízení skladových zásob,
• zpracování analýz,
• reporting pro vedení podniku,
• reporting směrem k zákazníkům i dodavatelům,
• budování koncepce logistického modulu a další rozvíjení IS ve spolupráci s oddělením IT,
• úzká spolupráce s vedoucími výroby, technologie, obchodem i finančním oddělení.
Jiné výhody
• práci na HPP,
• stabilní zázemí skupiny Jablotron, firmy s českým kapitálem,
• zajímavé finanční ohodnocení,
• bonus ze zisku skupiny Jablotron,
• možnost pracovního i kariérního růstu,
• pružnou pracovní dobu,
• jazykové vzdělávání,
• 25 dní dovolené,
• stravenkový paušál,
• výhodné telefonní tarify,
• po jednom odpracovaném roce příspěvek na penzijní spoření,
• možnost výhodných pobytů v našich firemních rekreačních objektech.