Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Pravidelný reporting vedení společnosti na měsíční bázi: přehledy k aktuálnímu hospodaření - cash flow, dohadné položky, opravné položky, zůstatky DPH, pohledávky, analýzy hospodaření jednotlivých středisek adl.
• Zodpovědnost za tvorbu rozpočtu - jeho prezentace vedení
• Práce na roční uzávěrce
• Správa pohledávek
• Daňová přiznání (daně z příjmu, DPH, souhrnná hlášení)
• Kontrola účetních operací a zodpovědnost za jejich správnost
• Výkaznictní
Jiné výhody
Nadstandardní finanční ohodnocení odpovídající významu a odpovědnosti této pozice a Vašim zkušenostem a odbornému know-how, další výkonnostní odměny a prémie za precizně odvedenou práci, velmi pěkné pracovní prostředí v centru Pardubic s možností parkování, prestižní práce ve firmě, která je špičkou ve svém oboru a má skvělé renomé v tuzemsku i zahraničí; možnost dalšího profesního růstu - pravidelná odborná školení, využití angličtiny, přátelský kolektiv, firemní akce...a je toho pro Vás připraveno daleko víc včetně služebního automobilu!