Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zajištění preventivního plánovaného servisu jednotlivých zařízení instalovaných v ČR a na Slovensku, /případně také v jiných státech/ - primárně lokalita Hradec Králové
* koordinace servisní podpory třetích stran,
* zajištění korektivního servisu,
* související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů)
* v prvních několika měsících bude nový kolega mentorován senior kolegou
Jiné výhody
* osobní rozvojový plán (vzdělávání, osvojování dalších dovedností a zkušeností) s navázaným bonusovým programem s cílovou odměnou 1 ročního platu
* administrativní část práce je možné vykonávat z home-office.
* profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo …),
* práci na projektech pro rychle rostoucí zákazníky v oblasti logistiky,
* podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba)
* podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS, SEW, apod.…)
* služební auto případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu
* mobilní telefon, internet