Místo práce: Běchovice (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* poskytování profesionální podpory zákazníkům po celém světě
* administrativní zpracování jednotlivých zakázek
* příprava objednávek a kalkulací, servisních reportů
* sledování zásob materiálu, jeho objednávání, plánování zakázek a urgence pro zajištění hladkého chodu zákaznického servisu
* komunikace s jednotlivými pobočkami (Španělsko, Švýcarsko, UK, Čína, USA...)
* správa dokumentace v rámci oddělení
Jiné výhody
* 5 týdnů dovolené
* stravenky
* příspěvky na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu, příspěvek do caffeterie a na jazykové kurzy
* referral bonus
* firemní vzdělávání
* notebook, telefon
* parkování v areálu
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Těším se na Vaše reakce.