Models.UradPrace.Cs
Místo práce: Město Bruntál, Bruntál, Bruntál (informace o místu práce: Bruntál)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 - 35000 Kč
Nástup od: 1. 3. 2022
Poznámka: na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntálzařazení v platové třídě: 10.Předpoklady pro vznik pracovního poměru. Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,- dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.Další požadavky: - VŠ v bakalářském nebo magisterském studijním programu, (obor se zaměřením na veřejnou správu výhodou) nebo vyšší odborné vzdělání,- znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon) a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,- zkušenosti v oblasti veřejné správy, správních činností výhodou,- dobrá uživatelská znalost práce na PC,- řidičský průkaz sk. B podmínkou,- dobré komunikační schopnosti, - časová flexibilita a zodpovědnost, samostatnost.Charakteristika vykonávané pozice: výkon živnostenské kontroly podle příslušných ustanovení živnostenského zákona a zvláštních právních předpisů. Nabízíme:Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče,- datum a místo narození uchazeče,- státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče.K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 18.2.2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál , sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.Z : 25.1.2022