Models.UradPrace.Cs
Místo práce: TOSHULIN, a.s., Kroměříž, Hulín (informace o místu práce: Hulín)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 - 35000 Kč
Nástup od: 1. 4. 2022
Poznámka: pracoviště Hulín- Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisní zakázky, administrativní podpora techniků, reporting výsledků oddělení- Požadujeme: min. SŠ vzdělání, práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk úroveň B2, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrativy, analytické myšlení, uživatelská znalost ERP systému (SAP, IFS atp.) výhodou- Benefity: pružná pracovní doba, zvýhodněné volání až pro pět telefonních čísel, příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, bonusy/prémie, dovolená navíc. Nástup možný od 1.4.2022- Kontakt telefonický Po-Pá, 8:00-14:00 hod. nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: katerina.pospisilova@toshulin.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.
Nabízené výhody
- Podnikové stravování -
- Dovolená navíc -
- Jiné výhody - zvýhodněné volání,příspěvek na penzijní připojištění,bonusy/prémie