Models.UradPrace.Cs
Místo práce: 4home, a.s. zásilkový obchod, Hradec Králové, Hradec Králové, Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 Kč
Nástup od: 1. 2. 2022
Poznámka: - PP na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení, nástup možný ihned nebo dle dohody- Náplň práce: Administrativní agenda - zpracování procesu objednávek zboží. Komunikace s dodavateli. Příprava produktů pro publikaci na webu. Tvorba textů k produktům. Administrace produktových fotografií. E-mailová komunikace s koncovými zákazníky (odpovědi na zákaznické dotazy…). Práce s reporty. Monitoring a rozšiřování produktového portfolia.- Požadujeme: Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Outlook, Word, Internet), výborná znalost ČJ (gramatika), schopnost samostatného rozhodování a řešení problému, orientace na detail, pečlivost a přesnost při zpracování agendy. Aktivní přístup a ochota zdokonalovat své znalosti a dovednosti.Praxe na obdobné pozici a orientace v e-commerce sféře vítána. Znalost informačního systému NAV výhodou - není podmínkou. Řidičský průkaz sk. B - výhodou.- Nabízíme: Zázemí stabilní české společnosti, příjemné pracovní prostředí, bezproblémové parkování, motivační finanční ohodnocení- V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, kontaktní osoba: Fojtlová Jana Ing., tel.: 737 060 958, e-mail: jana.fojtlova@4home.cz