Models.UradPrace.Cs
Místo práce: ECHOpix s.r.o., Bruntál, Krnov (informace o místu práce: Krnov)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 - 30000 Kč
Nástup od: 1. 2. 2022
Poznámka: Jsme flexibilní komunikační agentura, která nabízí široké portfolio služeb: natáčení spotů, televizní dokumenty a reklamy, multimediální projekty, webové prezentace, grafiku, logotypy, tiskoviny, reklamní kampaně, správu sociálních sítí, IT vývoj aplikací, videomapping a další.Do týmu hledáme asistentku ředitele a zároveň hlavní účetní.Těšíme se na Vaše životopisy i v případě, že máte zájem pouze o pozici Asistentka ředitele nebo Hlavní účetní. POŽADUJEMEo Vzdělání: min. SŠ s maturitou / VŠ výhodou - účetnictví, ekonomie*o Praxe v oboru účetnictví min. 3 roky* / praxe v oblasti marketingu výhodouo Komplexní znalost podvojného účetnictví, daňových zákonů a souvisejících předpisů*o Orientace v mzdové problematice a personalisticeo Příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost a důslednost, smysl pro zodpovědnost, organizační dovednosti, nadšení a chuť do práce, proaktivní přístup k úkolům a pozitivní naladění, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu, schopnost a ochotu se neustále učit, schopnost se samostatně rozhodovat a řešit problémy, uvažování v souvislostech, systémovost, schopnost předvídat, týmový ducho Znalost účetního SW Pohoda velkou výhodouo Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point, Outlook)o Psaní všemi deseti a dobrý písemný projev včetně perfektní znalosti české gramatikyo Znalost aktuální české legislativyo Znalost AJ výhodouo Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidičNÁPLŇ PRÁCEo odpovědnost za vedení kompletního účetnictví v souladu s platnou legislativou*/ zpracování podkladů pro externí účetnío zpracování dokladů, evidence a účtování majetku, závazků a pohledávek, banky, inventarizace, fakturace, mzdové účetnictví, personalistika*o zpracování DPH a kontrolních hlášení, silniční daň, apod.*o komunikace a jednání s FÚ, OSSZ, zdravotními pojišťovnami, apod.*o spolupráce s daňovým poradcem*o příprava roční uzávěrky*o zodpovědnost za vedení projektů* / ve spolupráci s externí účetnío komunikace s dodavateli, obchodními partnery, interní vedení zakázeko podávání veřejných nabídek do výběrových řízenío vyhotovování zápisů z porad, vyřizování korespondence, poptávky tisku, reklamace, nákup majetku, organizace akcío odpovědnost za chod kanceláře - provozní (zásobování) a administrativní (evidence dokumentů, kontrola termínů)NABÍZÍMEo Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivuo Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr o Firemní notebook, telefono Pružnou pracovní dobuo Odměna: 25 000 - 30 000 Kč / *v případě kombinované pozice vyšší plat k jednánío Nástup možný ihnedPokud Vás inzerovaná pozice oslovila a splňujete požadovanou kvalifikaci i osobnostní vlastnosti, zašlete prosím:o Strukturovaný životopis vč. fotografieo Motivační dopis (vysvětlete prosím, proč se o danou pozici ucházíte, v čem si myslíte, že jste lepší než případní další uchazeči a proč bychom měli vybrat právě Vás) o Reference z předchozí praxe Na email: info@echopix.czPředmět: Asistentka jednatele/Účetní Z : 15.12.2021