Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 25000 - 30000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň Vedoucím kolektivu v kanceláři prodejny Möbelix v Pardubicích
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o vedení týmu osmi spolupracovníků, zpracovávání kontrolních programů, sezení v kanceláři za počítačem, budeš také občas na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s vedením prodejny a kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti veškerý chod administrativy na prodejně, trezor i pokladny.
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Jasně, provoz prodejny funguje i o víkendech, ale plánování docházky tvoji a tvého týmu je čistě v tvé režii.
Jiné výhody
O MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
* Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
* Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
* V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
* Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
* Propracovaný systém školení, teambuildingové akce a zaměstnanecké slevy