Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Připojte se ke společnosti Manpower, jedničce na trhu personálních agentur! Aktuálně hledáme akčního obchodníka a vedoucího v jednom na pozici Delivery managera pro tým personálních konzultantů v Ostravě.
Čeká Vás plně fungující tým 5 personálních konzultantů, kteří se starají o zajištění náboru u svých klientů stejně jako o personální podporu přidělených zaměstnanců. Péče o tento tým, koordinace aktivit, řešení provozních záležitostí, supervize, podpora a motivace kolegů zase bude na Vás. Kromě vedení týmu budete mít zodpovědnost za svěřené portfolio klientů, náborovou strategii dle jejich potřeb, cross-sell/up-sell služeb Manpoweru. Kontakt s klienty bude Vaším dennodenním chlebem a hledání právě toho vhodného a třeba i jedinečného řešení klientských potřeb Vaší motivací.
Máte-li obchodního ducha, flexibilitu a empatii ve vztahu ke klientům a vedení lidí v krvi, pak můžete být tím pravým kandidátem. Rádi se o Vás dozvíme!
–Zajištění péče o svěřené portfolio klientů - znalost klientů a jejich potřeb, hledání vhodných řešení a jejich realizace, cross-sell/up-sell služeb Manpoweru
–Zodpovědnost za celý náborový proces u klientů, jeho nastavení, vyhodnocení a dle situace i případné úpravy
–Denní kontakt a komunikace s klienty, reagování na aktuální situace v konzultantské, personální oblasti, udržování a rozvoj vztahů
–Vedení týmu 5 personálních konzultantů - koordinace aktivit, provozu, řešení ad hoc záležitostí, podpora, rozvoj a motivace kolegů v týmu
–Plnění pobočkového budgetu (vazba na bonusové schéma)
Jiné výhody
–Zajímavou a pestrou práci ve velmi dobře fungujícím týmu a pobočce
–Ohodnocení odpovídající senioritě a obchodním výsledkům
–Profi zázemí personální agentury, jedničky na trhu
–Příležitost k rozšíření znalostí, rozvoji a kariérnímu růstu
–Možnost pracovat s velkými klienty
–Flexibilní pracovní dobu
–Kancelář v centru Ostravy
–Možnost home office, 25 dní dovolené, 3 sick days ročně, cafeterie, firemní akce aj.