Models.UradPrace.Cs
Místo práce: Město Jindřichův Hradec, Jindřichův Hradec, Jindřichův Hradec (informace o místu práce: Jindřichův Hradec)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 23000 - 32000 Kč
Nástup od: 1. 1. 2022
Poznámka: Zaměření studia na pozemní, dopravní nebo vodohospodářské stavby, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, autorizace v oboru vodohospodářské, pozemní nebo dopravní stavby, případně osvědčení k činnosti koordinátora BOZP na stavbách výhodou, znalosti a praktické zkušenosti v oblasti řízení investiční činnosti vítány, koncepční a logické myšlení, schopnost zastupovat a hájit zájmy investora, komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, znalost práce na PC, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), řidičské oprávnění skupiny B, schopnost a ochota dále se vzdělávat.Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení:Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo vedoucího úředníka.Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky:Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.K přihlášce se připojí:- strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi a odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností- motivační dopis- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzděláníPřihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz příloha) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - ROZ - INV" nejpozději do pátku 10. prosince 2021 do 10.00 hod.