Místo práce: Praha-Staré Město (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 35 000–65 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme mezinárodním leadrem v implementaci a zabezpečení velkých podnikových počítačových i telefonních sítí.
Přesto, že by se mohlo zdát, že telcu už odzvonilo, jsme důkazem toho, že tento obor stále žije. A abychom pro naše klienty zajistili maximální možný servis, rozšiřujeme náš stávající tým podpory.
Určitě Vás ale nečeká monotólní práce, u které se po hodině začnete kousat nudou. Každý den je u nás jiný a aby to tak bylo i dlouhodobě, klademe velký důraz na Váš profesní růst. Stačí dát o sobě vědět...
Náplň práce:
* Vaším hlavním úkolem bude zajištění vzdálené technické podpory pro naše zákazníky.
* Kromě přebírání a zpracovávání jednotlivých ticketů budete i část požadavků přímo odbavovat.
* Pracujeme především se sítěmi (jak s telefonními tak i s klasickými) - tickety se týkají tedy především těch.
* Většina našich klientů hovoří česky, určitě se ale setkáte i s komunikací v angličtině.
Jiné výhody
* Předně Vás čeká jistota stabilní společnosti s možnostmi dlouhodobého profesního a posléze i kariérního růstu.
* Samozřejmostí je férové platové ohodnocení s platovým růstem v průběhu celé práce.
* Jak je dnes již standardem, máme 25 dnů dovolené, sick-days, občerstvení na pracovišti či (alespoň částečně) flexibilní pracovní dobu.
* Kromě jiného může každý z našich zaměstnanců čerpat z individuálně nastaveného rozpočtu na vzdělávání. V rámci něj máte možnost absolvovat mimo jiného i kurzy angličtiny, technická školení a mnoho dalšího...
* Kanceláře máme v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností, stejně tak ale můžete využívat i možnost práce z HO.